MANGSA KEKEJAMAN REJIM UMNO-BN

7 Oktober 2008 – Seorang petugas PAS telah dibelasah oleh sekumpulan 20 orang rejim UMNO-BN. Mangsa, Mohd Sahid kemudian diselamatkan oleh salah seorang AJK DPP N9, Ahmad Shahir. Mangsa kemudiannya membuat laporan polis seperti berikut :

PADA 7/10/2009 JAM LEBIH KURANG 2.30 PETANG SAYA DITUGASKAN MENJAGA KESELAMATAN DI POS PARTI PAS DI PADANG AWAM TAMAN DATO HJ ABDUL SAMAD PORT DICKSON. SAYA TERUS PERGI KE KHEMAH PAS UNTUK MENGAWAL KESELAMATAN DI SITU. SETIBANYA DI KHEMAH PAS SAYA DIPUKUL DI BADAN DAN DITUMBUK DI MUKA OLEH PENYOKONG PARTI BARISAN NASIONAL YANG BERPAKAIAN T-SHIRT DAN VEST BERWARNA BIRU YANG MEMPUNYAI LAMBANG DACING. SAYA MENGALAMI KECEDERAAN DI MATA KIRI, BENGKAK DI BAHAGIAN KEPALA, SAKIT DI BELAKANG BADAN, SAKIT BAHAGIAN PERUT DAN PAHA KANAN. DISEBABKAN KECEDERAAN MATA YANG DIALAMI, PENGLIHATAN SAYA MENJADI KABUR. PADA JAM LEBIH KURANG 4.30 PETANG SAYA TELAH MENDAPATKAN RAWATAN DI HOSPITAL PORT DICKSON. ATAS HAL INI SAYA DATANG KE BALAI BUAT REPOT POLIS.

mangsa kekejaman rejim UMNO-BN

mangsa kekejaman rejim UMNO-BN

About ustazyusni

Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang

Leave a Reply

